Diken dala, dal yaprağa, yaprak goncaya hayran! Dal dikensiz, yaprak dalsız, gonca yapraksız olmaz! Nefis can'a, can bedene, bedense ruha hayran! Can nefissiz, beden cansız, ruhsa bedensiz olmaz.!

İyi de senin derdin ne?

Sen gericisin ! neden ? çünki kıyafetin benim gibi değil!
Sen yobazsın! neden ? çünki sakalın var, üstelik uzun!
Sen irticacısın ! neden ? çünki dini inancın ve hislerin yoğun!
Sen adam olmazsın ! neden ? çünki benim gibi düşünmüyorsun!
Sen bu ülkeye yakışmıyorsun ! neden ? çünki ben böyle istiyorum!

Sen, sen, sen, sen, sen yok musun sen ? 
Varım, üstelik senden fazla varım, üstelik senden çok seviyorum bu ülke ve insanlarını, üstelik senden daha fedakarım gerektiğinde, üstelik seni bile kabul edecek kadar geniş bir yüreğim var, üstelik ben sana sen demiyorum, biz diyorum, milletim diyorum, dostum, komşum, arkadaşım, yada her nasıl olursa olsun olur diyorum.!

İslamboli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder