Diken dala, dal yaprağa, yaprak goncaya hayran! Dal dikensiz, yaprak dalsız, gonca yapraksız olmaz! Nefis can'a, can bedene, bedense ruha hayran! Can nefissiz, beden cansız, ruhsa bedensiz olmaz.!

Cenabı RESUL MUHAMMED MUSTAFA S.A.V efendimizin taiften çıkarken RABBİMİZE iltica ettiği an duası,

“Ya Rabbi! Kimsesizliğimi, çaresizliğimi, insanların gözündeki değersiz halimi sana şikâyet ediyorum. Ey merhametlilerin en merhametlisi. Sen zulme uğramış tüm mazlumların Rabbisin.
 Sen Benim de Rabbimsin. Beni kimlerin eline bırakıyorsun? 
Bana kaba ve sert davranan yabancılara mı? 
 Yoksa Bana galip ...gelme gücünü verdiğin bir düşmana mı?
 Eğer Sen Bana dargın değilsen, 
başıma gelen eziyet ve işkencelere aldırmam.
 Fakat Senden gelecek bir himaye ve koruma çok daha hoştur. 
Senin üzerime gazab indirmenden yahut gazabının üzerimde yerleşmesinden, karanlıkları aydınlatan, dünya ve âhiret işlerini düzene koyan Zâtının nuruna sığınırım! 
Her şey Senin rızan içindir ve bütün güç, kuvvet Sende, Senin Elindedir!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder